Till den här tårtan krävdes en kraftigare botten så jag gjorde en saftig chokladbotten som jag gjorde lite hål i som fylldes med en jordnötskaramell som jag vanligtvis har i praliner men som blev supergod i tårtan. Chokladen lättades sedan upp med en hallonmousse!


