Uppe på är det en köpt bebis dekoration av porslin.
Dekorationerna är gjorda av strössel, smörkräm och choklad.
Jag har använt olika tullar för att spritsa och göra tex molnen.
Smörkrämen färgade jag med Wilton ”icing color”

Doptårta Deluxe
En fräsch tårta i två våningar till dubbel-dopet där dekoren är ”extra allt”.

